.


به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا:محمد حسن خورشيد نام، در جلسه هماهنگي بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: برنامه ترميم سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت، در تمام دستگاه‌ها و نهادها بايد اجرا شود و در استان نيز، پيگيري آنها توسط مديران دستگاه‌ها صورت مى‌گيرد.

 وي افزود: روابط عمومي استانداري بايد، با برگزاري صحيح و مناسب جشن‌ها و مراسم‌ها و دنبال نمودن مسئله هفته دولت، اين هفته را براي اقشار مختلف جامعه، اعم از بانوان و كارگران ديگر مخاطبين مورد توجه قرار دهد.

وي در خصوص گزارش‌ها و خدماتي كه دولت انجام مي‌دهد،گفت: پروژه‌هايي كه در حد افتتاح مي باشد مورد بهره برداري قرار گيرد و بيشتر پروژه ها صنعتي و غير تكراري باشد.

همچنين در اين جلسه عبدالحسين زاده، مشاور امور زنان استاندار يزد اظهار داشت: هفته دولت يک نوع نظرسنجي مردمي مي‌باشد كه در مورد تمام دستگاه‌ها و نهاد ها صورت مي‌گيرد و از طرفي بهتر است، رضايت مردم را در طول مرداد ماه 1385 از عملكرد دولت ارزيابي کنيم.

وي افزود: همچنين کارمند نمونه بايد در دو قشر مختلف و در سيستم اداري و مديريتي پايين‌تر، انتخاب شود.

 عبدالحسين زاده در ادامه خاطر نشان كرد: قانون تامين اجتماعي بانوان بي سرپرست كه داراي مشکلات متعدد و زيادي همچون شغل مي‌باشند، بايد بررسي شود و در کميته هماهنگ کننده و ارتباط‌هاي دستگاهي وارد عمل شويم.

 مشاور بانوان استاندار يزد خاطرنشان كرد: در بعضي امور فعاليت‌هاي خوبي را شروع مي‌کنيم ولي استمرار ندارند و بايد به گونه‌اي وارد عمل شويم تا کار ادامه پيدا کند و اهميت زيادي داده شود.

مهدي سالاري نيز در جلسه هماهنگي بزرگداشت هفته دولت، اظهار داشت: بايد فرصت‌هايي به دولت داده شود تا با جذب مردم از مشارکت آنان استفاده ببرد و اين امر بايد در قالب برنامه‌هايي در جهت معرفي فعاليت ها به مردم صورت گيرد.

 وي افزود: در طرح هاي عمراني بخش‌هاي مختلف، بايد با هماهنگي دولت، مشخصات طرح براي مردم تعريف شود. سالاري در ادامه خاطرنشان كرد: فعاليت هاي عمراني استان در سال‌هاي گذشته خوب بوده است و عامه مردم نيز از اين فعاليت‌ها اطلاع دارند و اين امر نشان دهنده عملکرد خوب دولت است و حق مردم است تا فعاليت‌هاي دولت را بدانند و حق دولت است تا فعاليت‌ها را اعلام کند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت : بايد فعاليت هاي مهم را در زمينه هاي مختلف جمع بندي كرده و به مردم اعلام كنيم.

مديركل دفتر فني استانداري، در پايان گفت: بايد فعاليت‌هايي که در آن سرمايه گذاري‌هاي خاص صورت گرفته معرفي كرده و مشکلات اين طرح ها را بازگو كنيم.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا